elizhighstar

Direktlänk till inlägg 4 maj 2016

"Hej"

Av Elizabeth Highstar - 4 maj 2016 14:01

Jag vet faktist inte vad jag ska börja med att säga, mer än att typ säga hej.


Det är förmodligen typ runt 5 personer som kommer läsa detta om inte mindre. 

However, mitt namn är Elizabeth Highstar men det är väldigt sällan jag får höra "Elizabeth", för att usch nej, jag gillar inte mitt namn. Det jag kallas är väl Eliz, om inte nån känner för att kalla mig något annat random.


Och ja, jag kommer börja blogga här den 1:a juni då våra betyg i skolan sätts den andra, och att blogga under skoltid, det funkar inte hahah


Jag kommer inte säga mycket mer nu, men ni kan kika in min instagram som jag håller på att fixa om, eller kolla min youtube kanal "eliz hightstar"...


Mer får ni veta den 1:a juni, ses då!

 

Randombild, men det var den ända jag hade atm då servern är stäng när jag skriver detta.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elizabeth Highstar - 17 juni 2016 21:02

P.g.a. säkerhetsskäl.

Av Elizabeth Highstar - 6 juni 2016 20:41

Hej på er igen!   Den frågan jag själv ställer mig för just nu är vad ni vill att jag ska blogga om. Jag tror (eller jag vet) att inte så många läser min blogg. Men om du gör det, snälla, bidra med en idé!   Jag har massvis med idéer, men dem...

Av Elizabeth Highstar - 1 juni 2016 16:40


Så idag, finally, den 1:a juni, så gör jag mitt första riktiga inlägg på denna blogg! Jag tänkte självklart "presentera" mig själv även fast jag vet att noll antal personer kommer vare sig bry sig eller läsa det. Såna här inlägg brukar kunna bli väld...

Ovido - Quiz & Flashcards